BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 26, 2009


ari jumaat week yg same, aku g times ngan mmber2 skola aku, pergh, dieorunk ni mmg cool n rock ar, seronok aku kuar ngan dieorunk, pecah perut aku layan jinggo, alip, amni n apai, ekceli kteorunk kuar ni coz nak celebrate farewell ayam yg nak terbang ke UK, London, sambung degree kat sane, but yg kelakarnyer, ayam x dtg, die terlepas nak follow ayah die turuk kL, kteorunk kol, sedap2 je die ckp die tgh bantai tdo kat Kuantan, apai cam bengang gle kat die, yela, da la die g setahun, ape2 pun take care ye ayam, hope selalu sucsess, kalo ade peluang aku pun nak further studi kat sane..aku smpai umah ari 2 da nak dekat kul 11 lbh kot, ayah aku pun agak marah gak coz asyik kuar jer, plus aku nak citer gak, ex aku pun ajak aku kuar but mcm2 alasan aku bagi coz xnak kuar ngan die, n lately die asyik kol n text kau, rimas aku, 2 la laki, bile ade, x nak hargai, bile da xde baru nak cari, ekceli, aku bukan x nak bg die peluang, but aku xde feeling lansung kat die, kalo aku bagi peluang pun, aku x suke nak wat ape kan, lantak die ar, malas nak layan, bg aku skang, time 2 study now, x ready ar nak ade komitment...hu3

0 comments: